Ha Ön már vásárlónk volt, kérem a lap alján írja meg véleményét!!
Ha most akar vevőnk lenni, akkor meg olvassa el eddigi vevőink véleményét.
Az alábbi kérdések minden érdeklődőnket izgatnak, ezért létrehoztuk ezt az oldalt, ahol vevőink leírhatják tapasztalatikat, véleményüket:
Hogyan történik a vásárlás?
Mi lesz 4-5 év múlva?
Mit tehetek, ha valami mégsem tetszett?
Fel tudom-e magam is festeni? stb...stb..
Összegezve: hogyan dolgozunk mi, az Ön megelégedettségéért?
A hozzánk bármely formában beérkező érdeklődést regisztráljuk a CRM – vevőnyilvántartó - rendszerünkben, így évekre visszamenőleg is ellenőrizhető minden levelezés, kiadott ajánlat, ismertető, telefonos kontaktus, ami a vásárlást megelőzte.
Maga a színezés egy számítógép vezérelt automata berendezéssel történik, amely eltárol minden műveletet, tehát visszakereshető név szerint, mindenki színezése.
Minden színezett festékből, egy dátumozott füzetbe, név megjelöléssel mintát festünk ki, hogy később visszanézhető legyen, ki mit vásárolt, így - akár hosszabb idő utáni utórendelés esetén is - képesek vagyunk ugyan azt a színt leszállítani.
Bármely vevőnknek lehetősége van a színezés folyamatát személyesen megtekinteni, ellenőrizni.
A fenti munkarend, teljes mértékben a vevőink jogosan elvárt igénye, és biztonságos kiszolgálása érdekében lett kialakítva.
Reklamációk kezelése cégünknél
A munkatársak fel vannak hatalmazva a reklamációk kezelésének következő lehetséges módjaira: termékcsere, termékpótlás, termék-kiegészítés, visszavásárlás.
A reklamációk kezelésénél – az erről kiadott vezetői utasításom szerint – elsődleges a méltányosság, nem a „hibás”, hanem a vevőnk érdekét szolgáló megoldás keresése. A méltányosságon az értendő, ha cégünk nem is vétett hibát, akkor is keresni kell vevőink elégedettségét.
Mit tegyen ön, ha valamivel nincs megelégedve?
Észrevételeivel, esetleges panaszaival fordulhat munkatársainkhoz, e-mailban: czinege@czinege.hu
8 éves értékesítési tapasztalataink alapján meg vagyok győződve, hogy a fenti kiszolgálási és reklamációkezelési rendszer maximálisan vevőbarát, az építőiparban egyedüli.
Kérem Önt, írja be ide bejegyzésként a nálunk szerzett vásárlási élményét, terméktapasztalatait, hogy érdeklődőink jobban megismerhessék a ThermoShield bevonatot, a forgalmazó céget.
Az alábbi témákban kérném elsősorban a bejegyzéseket:
időben kapta-e meg az ajánlatot
elég információt tartalmazott-e az ajánlat a döntés meghozatalához
elégedett volt-e a telefonos tanácsadással
elégedett volt-e a kiszolgálással
könnyű volt-e a rendelés leadása
elégedett volt-e a kiszállítással
egyszerű volt-e a fizetés
felhordási tapasztalatok
terméktapasztalatok
Ön a hozzászólásával segíti az érdeklődőink eligazodását, termékválasztását!
Köszönjük a segítségét!!!
BLOKK20#
Nálunk a pénztártól való távozás után is szoktak visszajelzést adni! véleménye
A thermoshield oldal szakmai blogjának legfrissebb öt cikke: